23 Mart 2017 Perşembe

Datça'da ‘Hayat Boyu Güçlü Kadınlar Sağlıklı Yaşlılar' Projesi Hayata Geçti.

20 Mart 2017 Pazartesi günü Datça'da Avrupa Birliği desteğiyle hayata geçirilen "Hayat Boyu Güçlü Kadınlar Sağlıklı Yaşlılar" projesi kapsamında bir panel düzenlendi. 


Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Datça Şubesi başkanı Murat Yıldırım’ın da katıldığı
Panele çok sayıda davetlinin yanı sıra Muğla Sıtkı Koçman üniversitesi rektörü Mansur Harmandar ile Datça kaymakamı Vehbi Bakır Datça belediye başkanı Gürsel Uçar ilçe Milli Eğitim müdürü Fedai Akın ile Datça. Da güçlü kadınlar sağlıklı yaşlılar projesi kapsamında eğitim gören kursiyerler katıldı.

Panele konuşmacı olarak Prof. Dr. Harun Akar sağlık bilimleri üniversitesi İzmir tepecik eğitim ve araştırma hastanesi iç hastalıkları bölümünden " Böbreklerimizi neden ve nasıl sağlıklı tutmalıyız" konulu bilgiler verdi.

Doç. Dr. Nilay şahin Balıkesir üniversitesi tıp fakültesi fizik tedavi ve rehabilitasyon ana bilim dalı başkanlığından " yaşlılık hakkında bilmediklerimiz" konulu bilgiler verdi.

Doç. Dr. Gülcan Coşkun Akar ege üniversitesi diş hekimliği fakültesi protetik diş tedavisi hakkında " Yaş alıyorum ağız içi protez kullanıyorum korkmuyorum" hakkında bilgiler verdi.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder