10 Mayıs 2022 Salı

HBVAKV GENEL MERKEZİ ŞUBELER ARASI EĞİTİM VE DAYANIŞMA TOPLANTISI

Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Genel Merkezi’nin düzenlediği şubeler arası eğitim ve dayanışma toplantısı

Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Genel Merkezi’nin düzenlediği şubeler arası eğitim ve dayanışma toplantısı 09.10.11.12. Mayıs 2022 tarihleri arası İzmir Buca Belediyesi Kültür salonunda 10.05.2022  Salı günü genel başkan Ercan Geçmez ’in  açılış konuşması ile  başladı.

 Ardında İzmir milletvekili Tuncay Özkan’ın konuşması ile devam etti. Buca Belediye Başkanı Utku Gümrükçü konuşması ile devam etti. Ardında mali sorunlarla ilgili eğitim çalışması mali müşavir İsmail Sönmez,  yeminli mali müşavir Necati Akbal mali müşavir Cumali Uygun açıklamaları ile geniş şekilde devam etti

Hacı Bektaş Veli Anadolu Kültür Vakfı Genel Merkezi tarafından düzenlenen Şubeler arası Eğitim ve Dayanışma Toplantısı 9-12 Mayıs tarihleri arasında İzmir Buca Belediyesine ait Kültür Salonunda gerçekleştirildi.

HBVAKV Genel Başkanı Ercan GEÇMEZ’in açılış konuşmasıyla başlayan toplantı, İzmir Milletvekili Tuncay ÖZKAN ve Çiğli Belediye Başkanı Selim Utku Gümrükçü’nün konuşmalarıyla devam etti.

Mali Sorunlarla ilgili olarak yapılan Eğitim Çalışmasında ise Mali Müşavir İsmail Sönmez, Mali Müşavir Necati Akbal ve Mali Müşavir Cumali Uygun şube yöneticilerine detaylı açıklamalarda bulundular.

9-12 Mayıs tarihleri arasında gerçekleşen etkinliğe HBVAKV şubelerinin yöneticileri katıldı.

HBVAKV Datça Şubesi Başkanı Murat YILDIRIM ve Şube Sekreteri İrfan Sarı'nın da katıldığı programda, şube başkanları şubelerin yaşadıkları sorunları dile getirdiler ve çözüm önerilerini paylaştılar. Datça Şubesi Başkanı Hızırşah Etkinliği kapsamında gerçekleştirdikleri panellere ait paylaşımların yer aldığı "2010'da 2021'e Hızırşah Etkinlikleri" kitabını da katılımcılara takdim etti.



















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder